Wij vieren Pasen.

Op Witte Donderdag hebben we Pasen gevierd. We begonnen de ochtend in de kerk, waar pastor Huub ons hartelijk welkom heette. Hij heeft ons een stukje van het paasverhaal voorgelezen en daarna zijn we gaan wandelen. Onderweg zijn we gestopt om lammetjes, geitjes, konijnen en kippen te kijken. Terug in de kerk kregen we nog wat drinken en iets lekkers. Op school hadden alle groepen hun eigen programma. Zo werd er in de onderbouw heerlijk gespeeld, was er in de middenbouw tijd voor een circuit en heeft de bovenbouw een ren-je-rot-reken-spel gespeeld. Tussen de middag hebben we met de hele school in de gymzaal genoten van een gezellige en lekkere lunch. Iedereen had de lunch voor iemand anders klaargemaakt in een mooi, versierd tasje. ’s Middags was er nog tijd om te knutselen en om gezelschapsspelletjes te spelen. Wij wensen iedereen een heel fijn paasweekend toe!

pasen col 3 pasen col 3
pasen col 1 pasen col 1